Monday, January 11, 2010

J.A.H.A.T

semalm umah aku kene pecah masok..
jahat gile beb sape masok geledah umah aku..
aku rase kejadiannye mase tyme zohor..
naseb baek satu je lbtop ilang..
kalo sume budak umah aku tgl lappy,makenye 5 la lappy yg ilang..haishhh
sume bilik dia geledah
..n memang dia aim lappy saje..dpt lappy..terus dia blah..
hampeh..ingtkn ade budak bujang sbelah umah boley dharap..
baek xde drpd ade..hahaa..

hasil intebiu aku ngn budak bujang sebelah

intebiu 1:

polis dtg amek gmbr n tanye siket2 sekadar ckop syarat around 10.45 mlm..azri pon kluar ..dok kat garaj..kunon amek berat la..anywat,tq..hahaa:p..aku tanye azri,ade kat umah sepanjang hari ke td..dia ckp ade..org lain pon ade jugak..habis tue,x perasan ke ade org lain masok umah nie..x la..tetido kot mase tue..hampehhh..gerammmm je rase..ingtkn dia kuar g surau solat zohor..mamat ni mmg kaki surau sbbnye..pas2,dia tanye la serbe sket..aku pon citer la ala kadar..aku pon tgh letih+sakit kaple..mls nk citer pnjg..cume aku pesan kat dia:"lain kali..kalo dgr gate umah ni dibuke,intaila..bukan tujuan menggatai..tp juz nk amek berat"hee..azri senyum je..mesti dia rase besalah siket2 kan..2 la..sape soh...puas ati aku boley pesan mcm tue...

intebiu 2:

pak lang baru balik umah lebih kurang kol 11 lebih mlm kot..pas2,buat2 sebok la kunon nak tawu ape da jd ngn anak dare sebelah umah dia nie..tyme 2,kitorang tgah bercerite kat bawah tue..rupe2nye pak lang n da geng pasang tlinge,dgr ape kitorg citer..hahaa..pas2,panggil2 kitorg soh kuar umah nk tanye siket..mule2 xnk kuar..tp setelah dpanggil berkali2,make kuarla aku ngn kak hana..yg lain malu..ape nk malu..bukan kami ade ati ngn kamu pon kn??hehhe:p..ape jd?tanye c pak lang..aku pon jawab:korangla x tolong tgk umah kitorg..sampai masok pencuri..pak lang: laa,pak lang x tawu..tp pak lang ade dgr mcm motor ex5 masok umah dalam kol 2-3 ptg..ingtkan membe korang..xnk la intai anak dare orang..(elehhh..mcm la baek sgt..huhh)..pak lang ckpla ari ahad tue pon motor tue da dtg stop depan umah aku..mknenye dia da usha la..haishh,,takot bunyinye..ekin:lain kali tgk la paklang..gate kitorg ngn pintu umah kitorg bukannye senang nk bukak tawu..mesti ade bunyi bising tyme nk bukak tue..pak lang:xpela,bnda da nk jadi,nk buat mcm mane kan..kitorg da nk kuar umah ni ujong bulan nie..rase sedehla plak..kalo tawu mudah mesra mcm ni, xjadila kuar umah ni(bapak gatai ayat pak lang)ekin:aku terus masok umh lpas pak lang ckp mcm 2..haha..padan mukee!!!

itu je la citernye..tp kitorg trauma ngn kes pecah rumah nie..risau jd lg lain kali..sbb dia da aim umah aku..huhuu..mlm2 pon da x lena mau tdo..

No comments:

Post a Comment