Wednesday, January 27, 2010

MAHU BERBLOGGING.....

hahaa..arini aku rase mau tulis blog bnyk2..merepek meraban bnyk2..
blog aku..aku punye sukela,sape mau saman?silekan..haishhhh
today=28 january already..and tomorrw will be my last day here..
in inspem..search 4 a new job..tp x jumpe2..knpela susah sgt mau dapat keje ni..
kalo kawen ngn org kaye..dok rumah..goyang kaki..tp duit bulan2 dpt..
bukan ke hepi+bahagia mcm 2..hahaa..sedikit materialistik bunyi nye kan.bkn sdkit tp bnyk,okei..
dun wory..aku bkn mcm 2 la wei..aku harusla seorang yg nk cari duit hasil titik peluh sdri..
baru boleh rase ape rase peloh i2..wakaka:p
ade x dokte,ngineer,majistret pon boley nk knl ngn aku??haha..very da poyos..
knl ngn aku..sapot mkn minom aku..huhhuu..xdela..aku bosan nie..mau cari keje..suda bnyk resume di jaja..tp jawapan habok pon tarak..benciiii

No comments:

Post a Comment