Wednesday, January 27, 2010

TERSEPITKAH AKU???

i donnoe wat 2 do n i'm not sure either it is better 4 me 2 share dis story wit ol of u or not..
tp aku hentam ajela..xkesahla citer psl dri aku sdri or cter psl org laen kn..
kalau korang jd aku laa.member lame korang merangkap yg penah ade ape2 ngn korang ajak jumpe for da last tyme b4 he fly 2 sbah..accept? reject? atau..buat bodo..???
again,i got a call from him last 3 days i tot..n he told me dat he finally got da position as a police..
but he needs 2 go for training in Sabah 4 6 months..ade aku kesah?? xda bahh..hahaa..
tp seriously aku pon tmpg gmbira.sbb dia da lame mintak nk jdi plis..
zaman dia baek ngn aku dulu..baru dpat job ni skrg..n dia lpaskan keje dia ad skrng..
mgkin i2 pilihan terbaik dia buat..kite x tawu kan..
i2 bkn persoalannye..ape yg dia dapat..aku ucapkan tahniah..n moga dia sukses dgn kerjaye baru yg dia mulekan nie...
ok..pokok pangkalnye d sini..jika anda diajak untuk berjumpe si dia utk kali terakhir..
adekah anda menerimanya? menolaknye dengan baik ttp pd mase yg sme anda tahu dia x dpt menerimanye..atau buat bodoh sebodh mungkin sedangkan anda tahu anda juga sedikit sebanyak rase bersalah..
very complicated utk aku nk bg jawapan weihh...
i) kalo aku trime,mmg atas dasar kawan sbb of course kami tiade ape2 hbgn. tp tidakkah aku seolah2 bg harapan kat dia..kan?
ii)kesinambungn dr jwpn i..kalo aku tolak dgn baik..4 sure dia terluke..dia dah la nk fly.ajak jumpe kli terakhir pon x mau..kang dikatenye plak aku ni poyo..mcm la dia ade hati lg kat aku kan..
iii) lastly..kalo aku buat bodoh sekalipon..xbg jawapan ape2 kat dia..sedangkan pd mase yg sme aku still dok pikir..buat jiwe aku kacau je kan..btol x??
any ideas??do help me!!
last choice,aku akn ikot kate hati.meaning dat..last minute decision..mgkin itu yg terbaik..

1 comment:

  1. x jumpe kot cz nanti takot bagi harapan plak..then takot memori lame terimbas ag..pedih dowh!!dy nk pegi biar je la..got nothing to do..x yah la jadikan nak g keje jauh2 sbg alasan cz klo duk dekat2 pon x smestinya jumpe..its hurts when bump into past ocay?

    ReplyDelete