Thursday, December 31, 2009

welcome 2010...

finally..
2009 bakal berakhir..mnjelang la makenye 2010..
selamat dtg utk 2010..
ape azam baru?? itu soalan wajib aku rase..
tp aku tiap2 ari pon ade smgt baru..
haha..i2 suda ckop bukan..
"heal da past..live da present ..n dream da future"
Alhamdulillah..aku rase master degree of science aku suda hmpir smpai ke garisannye..
boley aku katekn 70% complete..wahh..
waiting 4 viva in February,2010..
hopefully everything will b ok..
then, aku nk bg full commitment utk bine career aku..
nk stabilkan dri sdri, parents n of course my siblings..
itu je ape yg aku harapkan utk taon 2010..
moga segalenye terlaksana..amin..
same2la doakan aku yer..
"kesihatan tubuh badan..fmily yg bahagia..dan mempermudahkan segala urusan ke ats aku"..
itula semgt aku tetiap ari..
dats all..

No comments:

Post a Comment