Monday, July 20, 2009

busan+emusi

batok+demam+selsema..
aku x mngeloh..tp seksa..
nk buat keje pon xda mood..
xtvt harian same..BOSAN ok???

haish..bape ari lg mau pose neh..
pose pon x habes ganti lg wei..
raye plak tgl bape bln je lg..
xcited nk raye..hahaa:p

aku rase taon ni mknan raye plg bez..
sbbnye??mc yah nk fly sudah..
haha..mesti kamoo x keruan ye mc yah..
ape lg..demand la wei..
ni la masenye..baju cnatek2+mahal2+mknan bez2..
hahaa..u hav da rite 2 do dat..

nway..taon ni kite beraye sakan ye ank2 en azmi+pn maznah..
kite snap pcture bnyak2..
buat muke2 mengong..
pas2 melawa kasi sume org tekujat..
sbb..pasti i2 la yg dpt mngubat kerinduan nati..
hahaa..menulis dlm keadaan borink+sdkit emosi..
inila hasilnye..

btw,aku baru lpas bace entry mc yah..
so,there u are..dats y aku respond mcm ni..
relate la kan..
utk mc yah:nati aku buat stu entry yg khas utk kamoo,,
pasti kamu terharu...huahuahuaaaa..
juz waittttt!!!!

1 comment: