Thursday, June 25, 2009

sumpahan

penah x korang rase idop korang mcm d sumpah??
bkn dsumpah oleh sesumpah..tp manusia..pelik x bunyinye?
sekali sekale buat aku tepikir.serius.aku x tipu.aku rase mcm aku ni dsumpah.tp xtawla sape yg jahat sgt nk men sumpah2 aku ni.aku x penah simpan dendam kat org.dr aku knl bdk laki 2.aku rase lpas aku knl dia.aku kwanla ngn sape pon.mesti xakan lamenye.dan..mesti akan ade maslahnye.knape ye.puas aku dok pikir.mungkin benar aku terkene sumpahan dia.tp xbaek pecaye kan??knpe perlu aku knl ngn laki yg asyek bermasalah.xperlu dhebohkn ape mslhnye.ckop aku sorg yg taw.knape perlu berasie.knape perlu sorok bnyk bende dr aku.kalo korang kene bende2 pelik n aneh mcm ni.mcm mane korang nk handle?serius..xde sape pon mintak benda ni jadi mcm ni kn.tp i2 la hidop.mmg aku nk yg terbaek utk aku dan smestinye utk org2 sekeliling aku.tp tlg bg aku sedikit mase utk aku befikir.dan aku rase tahap pemikiran aku akn mcapai keputusan nye sedikit mase lg.jgn risau.promiz u ol!!!aku taw ape aku nk dlm idop.dan aku taw ape risikonye kalo aku sengaje plh jalan i2.jln i2 aku saje yg taw.org laen x taw.tp..mungkin bnyk kesannye jika aku tlh memilih jln i2.bnyk efek nye pd dri aku.xkan ade lg laki2 berkualiti bg aku!

5 comments:

  1. erm...sought like kcewa je..ni yg mmbuatan???????????????????

    ReplyDelete
  2. ni yg membuatan??
    idak paham la buk..haha:p
    konflik dalaman..juz ignore bout dat

    ReplyDelete
  3. hye babe...
    seems u will welcome back to the 'club'.
    let concentrate and finish ur master first.

    ReplyDelete
  4. haha...mne ada sumpahan lam hidop nie
    itulah namanya rentetan perjalanan hidup
    takdir perjalanan yang dah termaktub
    kita xley m'yesali..juz accept it then u'll b good

    ReplyDelete
  5. woi2...
    carik2 bulu ayam konon..
    dah la wei..hahaahahaha...

    -piqa

    ReplyDelete