Monday, March 23, 2009

wat a stupidity

uarghhh..sejok..make sodapla utk tdo
tp xkn la mau tdo..aku da ckop tdo da smlm..
kn telebey2 plak tdonye..btmbh lesula aku nati..
hahaa..i got n idea 2 post a new entry..
jom kite membebel..lantak la org nk kate ape..
aku ape pedulik kn..sumenye bkisar ape yg jadik skitr
weekend aritu ..da exact date aku mls nk habaq..

satuu..ape korang rase kalo tbe2 ade org yg baek ati pas no phone kite kat org laen..
mksod aku dgn niat n mmg sgje nk kenekan kite..nk test kite..
tpula kalo korang x bengang kn..ati kering la agknye korang..hahaa..
aku mmg hangen stu bdn..so..plez pay attention da others out there..
kalo ngn permission aku..haa,,boleyla nk pas2..tp klo aku x bg jgn memandai nk pas..
x pasal2 aku jtohkan maruah korang.."mmg bodola sape wat dajal ngn care pas no phone aku kat org,,kononnya nk knalan ngn aku...n kononnye lg aku ni bodoh mcm dia jugak..
xboley nk detect yg dia 2 sape.."go to hell..taktik x menjadik,...

complen aku:kalo kite nk ckp pasl mentaliti bkn x boley..boley..tp tgk org jugak r..
kdg2..org yg thap mntaliti dia x brape tgi ni..kite kene sembor je..means direct..
nk terase ati ke hape..2 blakang kire,,plg pntg..mksodnye jelas..n sampai ape kite
nk bgtaw..kalo dia x paham2 n x reti2 bahase jugak..aku x boley nk kate ape la 2..

duaa...ni sekadar renungan makrifat..haha..kalo kite rase yg kite ni already taken by somebody..so..behave urself la..there is no point 2 defend or 2 backup someone..but..it is da fact..
gurlz or boys..same saje..payah jgk nk bace ati org kekadang kn..da taw ko 2 da ade pakwe/makwe..jgn la gatai nk mengorat/mlayan jantan/pempuan laen..ape x ckop ke..laen la kalo awek/bf hang bawak masalah..ke sekadar nk test market..2 care yg kureng ceredik namenye..sumpah..kalo bnda ni jadik kat aku pon..aku da lme tgl org mcm 2..tp aku mls nk racun sape2..maseng2 da besar pnjg..pandaila settlekan snirik..

complen aku: bnda ni dulu pnah jadik kat aku..once aku rase org da x reti nk hargai aku..baek aku angkt kaki copat2..blah..xde gune beb dok tgu dia..ni la jadinye kalo laki 2 ati kering kontang..bkn stakat ati je kering..otak pon x berape nk penoh agknye la kan..hahaa..bg aku,,x jatoh maruah aku dgn cre agkt kaki mcm 2..maruah bkn letak kat kaki pon..hahhahahaaa
jnji aku bhgia..carila kebahagiaan laen plak..

sekian caca marba aku tok sesi kali ini

No comments:

Post a Comment